شــركت پویاسای

جزئیات غرفه

شناسه غرفه: 412
نمایش داده شده: 234
انقضا: ۱۴۰۹-۰۳-۳۰ ۱۴:۰۱:۰۰
در مجموعه: ایمنی و امنیت
0.00 ( 0 رای )
اطلاعات تماس www.pooyasaay.com
شماره تلفن: 80..........نمایش
شماره دورنگار: 07..........نمایش
رایانامه مدیریت: Sh..........نمایش
رایانامه 2: ..........نمایش
لینک کانال تلگرام: ---
لینک شبکه LinkedIn: ---
تاریخ انتشار ۱۳۹۸-۰۳-۳۱ ۱۴:۰۶:۵۲
ایجادشده توسط

توضیحات

شــركت پویاسای (سهامي خاص) با هدف ارائه خدمــات به صورت EPC (مهنــدسي، تـأمين تجهيـزات و اجرا)، همچنین سرویس و نگهداری و آموزش در کلیه زمينـه های سيستمهـاي ايمني و اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک، سیستمهای حفاظتی و دوربين مداربسته و همچنین كنترل و مديريت هوشمند ساختمان و انرژی (EMS , BMS) تاسیس گردیده است.

بهـره‌منـدي از كادر فني  مهندسي و متخصصين مجرب، استفـاده از تكنولـوژيهاي نوين، رعـايت بـالاترين استانداردهـاي بين‌المللي مـرتبط و همچنین برخورداری از نمایندگی ها و پشتیبانی تولیدکنندگان معتبر جهانی در زمینه تامین تجهیزات همواره نقطه قوت و ديدگاه اصلي اين شركت مي‌باشند.

خط مشی سیستم مدیریت منطبق با الزامات استانداردهای مدیریت کیفیت ISO 9001 و ISO 14001، تدوین نمودار سازمانی و طبقه بندی وظایف پرسنل و همچنین جهت گیری های مدیریتی با توجه به خواسته های مشتریان و طرفهای ذینفع، سبب حصول اطمینان خاطر مدیریت شرکت از تطابق خدمات ارائه شده به مشتریان بر اساس استاندارد های مورد قبول مهندسی، قراردادی، ایمنی، بهداشت حرفه ای و زیست محیطی (HSE) در طراحی، تامین تجهیزات، اجرا و نظارت بر پروژه ها می باشد.

موارد فوق موجب شده است تا بتوانیم نیازهای پروژه های مختلف در بخش های مسکونی، اداری، تجاری، پاساژها، برج ها، هتل ها، واحدهای صنعتی،کارخانجات، نیروگاه ها و همچنین صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و ... را به بهترین وجه و با رعایت بالاترین استانداردها پاسخگو باشیم.

اعلام حریق
انواع کنترل پانلها و تجهیزات اعلام حریق 
دتکتورهای گاز
دتکتورهای شعله
دتکتورهای دودی مکنده لیزری با حساسیت بسیار بالا
پیجینگ و اینترکام
علائم راهنمای شب تاب 
علائم راهنمای خروج اضطراری

اطفاء حریق 
اسپرینکلرها، شیرآلات و تجهیزات اطفا حریق آبی 
تجهیزات اطفا حریق گازی 
اطفا حریق ایروسل

سیستم های حفاظتی

دوربین مدار بسته
کنترل دسترسی و تردد
حفاظت پیرامونی 

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS)

شــركت پویاسای در پروژه های خود از مرحله طراحی تا تکمیل و تحویل نهایی پروژه در کنار مشتریان بوده و به منظور جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان تلاش مضاعف جهت ارائه خدمات ذیل را همواره در دستور کار خود دارد:

• مشاوره پیش از فروش
• کارشناسی و طراحي سیستم
• ارائه راهکار بهینه براساس استانداردمرجع
• تأمين تجهيزات
• مدیریت و مهندسی پروژه
• نصب، برنامه‌ريزي و راه‌اندازي
• آموزش
• بازرسی و ارزیابی پروژه ها
• به روز رسانی سیستمهای قدیمی
• ارائه روش های کاهش هزینه پروژه
• نقشه برداری و تهیه طرحهای اولیه
• مستند سازی پروژه
• خدمات پس از فروش
• تعمیرات و نگهداری


خدمات فنی - مهندسی
کارشناسان مجرب بخش فنی و مهندسی شرکت پویاسای برای هر پروژه بصورت مجزا با توجه به نوع و کاربری آن و با در نظر گرفتن استانداردهای مرجع بین المللی، سیستم بهینه را طراحی نموده و به مشتریان ارائه می نمایند.


خدمات بازرگانی

کلیه امور مربوط به تامین تجهیزات از تولید کنندگان و کمپانیهای پشتیبانی کننده معتبرجهانی، واردات و ترخیص کالا در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه توسط کارشناسان بازرگانی شرکت پویاسای صورت میگیرد.

بخش فروش نیز با تعامل مستقیم با بخش فنی- مهندسی متولی بر آورد هزینه جهت شرکت در مناقصات، تهیه پیشنهاد قیمت، بازار یابی و فروش تجهیزات بوده و تعیین نیازهای روز صنعت و ارائه گزارش به مدیریت جهت به روز رسانی محصولات و اخذ نمایندگی از کمپانی های معتبر جهانی همواره در دستور کار این قسمت قرار دارد.

خدمات آموزش

دوره های آموزشی شــركت پویاسای مطابق با سیلابس ها و استانداردهای بین المللی و با در نظر گرفتن نیازهای روز صنعت به گونه ای طراحی شده اند که نیازهای تخصصی مهندسین طراح، مشاوران، پیمانکاران، نمایندگان فروش و دست اندرکاران برنامه ریزی، نصب و سرویس و نگهداری تجهیزات را به بهترین نحو پاسخگو باشند که ایجاد لابراتوار مجهز و Workshop آموزشی تجهیزات در محل این شرکت مبین این ادعا میباشد.

آموزش مشتریان جهت استفاده بهینه از سیستم ها و تجهیزات فروخته شده از دیگر مسئولیت های بخش آموزش شرکت بوده و در تمامی موارد گواهینامه پایان دوره جهت شرکت کنندگان صادر میگردد.

خدمات سرویس و نگهداری

با توجه به نیاز مشتریان و تنوع سیستم های ارائه شونده، متخصصین سرویس و نگهداری شرکت پویاسای هر پروژه را بصورت مستقل کارشناسی نموده و با عنایت به مقتضیات پروژه و پس از جمع آوری اطلاعات کلی و فنی تجهیزات و اجرای MIS وCMMS و با به کارگیری روش های علمی و نوین سرویس و نگهداری شامل: ,Planed , Emergency ,RCM, TPM, CM , PdM, PM ... و همچنین در نظر گرفتن اصول مهندسی و استانداردهای مرجع، اقدام به تدوین سناریو و برنامه سرويس و نگهداری خصوصی جهت هر پروژه می نمایند.
این شرکت خدمات سرویس و نگهداری خود را با توجه به موارد فوق به شرح ذیل طبقه بندی نموده است:


1- خدمات عیب یابی و سرویس موردی در محل

2- عقد قرارداد پشتیبانی سالیانه

3- سرویس سالیانه سیستمها

4- سرویس و نگهداری از راه دور (Remote Maintenance)

جزئیات خاص

جزئیات خاص: ---

موقعیت

تهران, ایران

نظرات

امیتازدهی

مشتری مداری
کیفیت خدمات
ابداعات و نوآوری ها

جستجو در میان نمایشگاه ها و غرفه ها

 

logo-samandehi 100%ضمانت برگشت وجه